Náš klient, český dodavatel informačních technologií, se specializuje na technologie Cisco, NetApp, F5, Microsoft, AWS a další. Stará se o své zákazníky v České republice, na Slovensku a v regionu střední a východní Evropy. Poskytuje školení a certifikace vedené špičkovými odborníky.
Profesionalitu směrem k zákazníkům doplňuje neformální atmosféra v originálně řešených kancelářích. Kultura dobrých vztahů je cílem nejen u zákazníků, ale vládne také mezi zaměstnanci, kteří se snaží vzájemně si vycházet vstříc. Pro podporu dobrých vztahů organizuje HR oddělení společné aktivity jako víkendové teambuildingy, grilování, vánoční večírky.
Co tě na této pozici čeká?
Mapování technických potřeb zákazníka, validace požadavků a následná implementace daného řešení
Řešení problémů v příslušných oblastech bezpečnostního řešení
Komunikace s výrobcem a zákazníky
Školení zákazníků
Spolupráce s obchodním oddělením na přípravě nabídek a při jednáních s klienty.
Vedení spolupracovníků ke zlepšování kvality služeb zákazníkovi, loajalitě k firmě.
Jaké zkušenosti a předpoklady bys měl/a mít?
Alespoň 3 roky praxe v sítích – routing & switching, bezpečností řešení (NGFW, IPS/IDS, NAC, AAA, Email/Web ochrana …)
Středoškolské vzdělání s maturitou, zaměření na IT (vysokoškolské vzdělání výhodou).
Zkušenosti v IT/Networking oblasti, práce na projektech, konzultace, servisní činnosti, školení apod.
Dobré znalosti IP networkingu, Cisco směrovačů, přepínačů a směrovacích protokolů (RIP, EIGRP, OSPF, BGP)
Znalosti síťové bezpečnostní problematiky produktů Cisco Systems (Firewall, IPS, Identity, VPN, Antimalware, Email a Web) – vynikající znalosti produktů Cisco ASA, FirePOWER a ISE/802.1X výhodou
Dobré znalosti práce s Windows a Unix výhodou
Schopnost konzultace a návrhu řešení dle zákaznických potřeb
Schopnost prezentovat technická řešení, přidanou hodnotu a realizované projekty
Výborné komunikační schopnosti směrem k týmu i zákazníkovi
Důvěryhodnost, odpovědnost, samostatnost, schopnost práce v týmu
A co ti můžeme nabídnout?
Stravenkový paušál
Možnost pracovat občasně z domova a neomezené Sick Days
Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost 🙂
Work life balance nám není cizí. Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
Roční kupon na MHD
Výuku anglického jazyka
Možnost multisport karty
Práci v srdci Karlína v designových kancelářích, které byly oceněny titulem „kancelář roku 2018“
Výkonové odměny
Pravidelné teambuildingy
Kamarádský pracovní tým plný odborníků
Možnost kariérního růstu
Práci ve stabilní společnosti – na trhu působíme již více než 25 let
Možnost podnikové půjčky
Slevu na zboží s vybranými partnery (elektronika, sportovní oblečení, …)
Skvělou kávu, chlazené nápoje, Coca-Cola a čerstvé ovoce na pracovišti
A v neposlední řadě práci ve společnosti, která se pyšní titulem Czech Superbrands