Pro našeho klienta, který se řadí mezi největší dodavatele IT řešení nejen v ČR, ale i v zahraničí, hledáme do servisního týmu novou posilu.
Ideální kandidát musí být komunikativní, analytický a mít prozákaznický přístup. Na této pozici budete komunikovat interně s obchodním oddělením. Důležitá je čeština, AJ není nutností. Společnost si zakládá na české kultuře
Zodpovědnosti:
- Odpovědnost za zpracování servisní podpory:
- Fakturace, dohled a práce s našim IS
- Evidence a administrace smluv servisní podpory
- Příprava podkladů pro zpracování nabídky v oblasti servisní podpory
- Objednávka služeb u dodavatelů
- Podpora obchodního oddělení
- Spolupráce s dalšími odděleními společnosti na definici pravidel, procesů servisní podpory
- Udržování aktuálních informací o servisním modulu společnosti Cisco a ostatních dodavatelů
- Poskytování aktuálních informací o oblasti servisu směrem k obchodnímu oddělení a technickým týmům
V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat. Ráda Vám popíšu kulturu společnosti a všechny benefity, které společnost může nabídnout