Specialista zpracování servisní podpory

Pro našeho klienta, který se řadí mezi největší dodavatele IT řešení nejen v ČR, ale i v zahraničí, hledáme do servisního týmu novou posilu.

Ideální kandidát musí být komunikativní, analytický a mít prozákaznický přístup. Na této pozici budete komunikovat interně s obchodním oddělením. Důležitá je čeština, AJ není nutností.  Společnost si zakládá na české kultuře

Zodpovědnosti:

  • Odpovědnost za zpracování servisní podpory:
  • Fakturace, dohled a práce s našim IS
  • Evidence a administrace smluv servisní podpory
  • Příprava podkladů pro zpracování nabídky v oblasti servisní podpory
  • Objednávka služeb u dodavatelů
  • Podpora obchodního oddělení
  • Spolupráce s dalšími odděleními společnosti na definici pravidel, procesů servisní podpory
  • Udržování aktuálních informací o servisním modulu společnosti Cisco a ostatních dodavatelů
  • Poskytování aktuálních informací o oblasti servisu směrem k obchodnímu oddělení a technickým týmům

V případě zájmu mě neváhejte kontaktovat. Ráda Vám popíšu kulturu společnosti a všechny benefity, které společnost může nabídnout